Friday 21 October 2011

Contest For Sinergi 2.0

Alhamdulilah. Allah telah memberi ilham kepada insan pencadang, maka contest ni dicanang.


Contest ini khas diadakan untuk semua ahli Sinergi 2.0.
Tarikh tutup: 14 November 2011.
Tema: Sinergi - Bergandingan Menuju Ilahi.
Penyertaan boleh individu atau duo & bilangan pernyertaan tidak terhad.
Size Logo : A4
File type: .psd or .ai (untuk t-shirt) & .gif, .png & etc (for logo).

P/s: untuk sesiapa yang ade blog/tumblrlog/etc, bolehlah post this entry at their blog. ok. dengan cara:-
1. post entry title as "Contest For Sinergi 2.0".
2. Perkenalkan apa itu Sinergi 2.0 & kenapa join this contest.
3. Cipta & design your logo & t-shirt.
4. All the best!

Lagi P/s: Hadiah menarik menanti anda! Jgn tak join pulak. ngee~

10 comments:

  1. assalamualaikum.

    Akak, besarkan sikit poster tu..hehe

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  3. @raudhatun Sa'idah:

    wa'alaikummusalam

    untuk makluman adik, saya bukan perempuan mahupun lelaki. saya adalah blog yang tak berjantina.

    btw, terimakasih dgn teguran tu. sekarang juga saya edit.======

    ReplyDelete
  4. @emi cutesgt:

    post anda telah diremove.

    harap maaf.bukan niat nak mngguris hati.
    tapi sudah menjadi lumrah untuk saya remove post yang mencerminkan editor blog ini.

    ReplyDelete
  5. @emicutesgt

    saya minta maaf sngt2. jgnlah sedih2. kamu boleh buat post baru yg lagi menarik.

    btw, editor blog ucap terima kasih utk compliment tu. *wink2.

    ReplyDelete
  6. baik ^^ dah besar dah, baru nampak poster tu ^^

    ReplyDelete
  7. @raudhatun Sa'idah:

    nak besar lg ke?

    @emicutesgt:

    kamu sngtla innocent.

    ReplyDelete
  8. Salam,
    akak/abg, macam mana saya nak hantar design?

    ReplyDelete
  9. wa'alaikummussalam.
    ni siapa ek? sorry. lambat reply.
    if u have blog post ur sample at ur blog 1st..

    ReplyDelete